uppdatering..

..efter natten står det till enligt följande med våra nya män:


peter - en fröjd för ögat, men skenet bedrar, en livsfara i nedförsbacken
theo - som sagt, eventuellt mer cykel än varken jag eller åsa kan hantera, en riktig hingst
arthur - ah, pålitliga arthur, cykelduglig i detta nu, arthur kan man lita på!
conny - ack ack ack, stackars conny ligger på intensiven, vi fruktar ett fel på hans central nervsystem
bengt - i behov en smärre operation, men med så fina handtag att man bara smälter
david - oh, lilla finlemmade conny, så söt, men dessvärre i behov av en mer omfattande operation än bengt, vi förbereder för en transplantation

Kommentarer
Postat av: Lisa

fick ni bara han-cyklar?

2009-04-07 @ 08:53:23
Postat av: susanna

hm...vet inte riktigt, måste vara så att männen dras till oss.

2009-04-07 @ 09:18:41
Postat av: Ebba Bothén

Nu när våren börjar göra sig påmind så börjar det spritta i mina vårnerver. Så vad sägs om att göra en repris av förra årets succé? Dvs en trevlig skärgårdspicknick för oss västkustbor! Förslagsvis 25 april? Skulle det mot all förmodan regna, blåsa eller hagla kan ni vara välkomna att inspektera min povra boning för inomhuspicknick. Vad tycker ni om det världens bästa chokladogramsvänner?!!!



2009-04-07 @ 17:03:11
Postat av: susanna

ts! ts! jag då!!! jag var ju med förra året!

2009-04-07 @ 17:32:45
Postat av: Ebba Bothén

Du var väl inte med när vi var på Brännö eller vart det nu var i typ April, när vi åt paj, sallad och chokladbiskvier? Du var med en annan gång om jag inte minns helt fel.

2009-04-07 @ 17:36:19
Postat av: susanna

jaha. ja men dåså. sehr gut.

2009-04-07 @ 17:44:34
Postat av: Lisa

jag som faktist var med då när vi åt paj (jag har oxå ett svagt minne av att det var på Brännö) tycker det låter som ett väldigt trevligt initiativ!



nu kanske jag är ute på hal is (ebba?) men jag tycker att det vore hemskt trevligt om ni också var med å och s! (det förutsätter ju dock att ni tar er till västkusten! men det kanske inte är ngt problem när ni väl sålt alla era män förstås...)

2009-04-07 @ 17:50:40
Postat av: Ebba Bothén

Alla är välkomna! Även stockholmsbruttor!

2009-04-07 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0