tsss

nu har något av min värsta avundsjuka lagt sig och jag kan göra ett inlägg utan att bitterheten läcker igenom alltför mycket, men HUR VÅGAR NI plantera alla plantor utan mig???!! det är ju min största (om än enda) hobby, geezz i need i life.... det  är ju fall helt fantastico. Jag har blivit lämnad själv i en halvtimme, c är och fikar, och har svurit på att vara effektiv, men se som det kan gå.... honor är online oxå, så mycket att prata om, så lite tid :( det verkar som om hon inte kan få ledigt till bröllopet, så väldigt synd, det hade varit så roligt!!!

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

stackars dig Åsa! men om du vill kan du få komma till götet och plantera om mina krukväxter. Som plåster på såren.

2009-04-28 @ 16:44:03
Postat av: K

Till Susanne vill jag hälsa att det inte går att ta emot hennes samtal...ring hem istället. :D Ikväll kommer ditt EX hit, moa ha. Knasigt va???

2009-04-28 @ 17:37:55
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Lisa

ojdå... men du kanske kan få göra några skift på plantskolan om det är till hjälp?

2009-04-29 @ 08:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0