torsdag förmiddag

ursäkta uteblivet inlägg igår kväll, det kommer förhoppningsvis ikväll istället!

trveligt att höra att du blivit knäckt ordentligt lisa, jag blir inspirerad till ett besök på nph inom kort!

planen för dagen är plugg, till kvällen tvätt/jobb (lite mycket att göra för tillfället inför london nästa vecka plus stundande deadline på jobbet) - ser dock inte fram emot kvällen alls eftersom åsa tänker lämna mig. om jag skulle ge mig ut och springa eller något som kompensation - men inte helt motiverat eftersom, hör och häpna, jag och åsa sprang trekilometersrundan två varv igår.

däremot funderar jag på, fränden, om vi skulle ta och cykla till sundbyberg i helgen och hämta balansplattan?

ebba, hur går det med halsen?

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Det går bra med halsen! Kan äta det mesta och gör bara ont när jag gäspar. Enorma framsteg alltså!

2009-04-16 @ 09:50:37
Postat av: åsa

don't you dare!!!!!

2009-04-16 @ 14:01:35
Postat av: susanna

=)



men sundbyberg då?

2009-04-16 @ 14:46:10
Postat av: åsa

kan inte ens tänka på det just nu, jag är SÅ upprörd över att du ens tänker tanken!!

2009-04-16 @ 14:56:54
Postat av: susanna

nej men

2009-04-16 @ 15:26:43
Postat av: Ebba Bothén

Lisa, nu är gästrummet bokat natten mellan lördag och söndag. Du behöver inte ta med sängkläder. Vad tycker du om grekisk sallad till mat och kanske lite gott bröd? Och vin! Jag längtar massor efter att äntligen få komma ut och roa mig! och dig.

2009-04-16 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0