onsdag kväll

Oj, den här veckan är då ovanligt hektisk. Jag fick en oväntad paus nu eftersom de visade sig vara sega på thaisresatuarangen. I måndags var jag i Ängelholm över dagen, igår stressade jag som en tok för att hinna få klart alla "viktiga" grejer som folk ville ha genast, och hinna med naprapat + ansiktsbehandling (iofs väldigt trevligt, men fel dag!) nu har jag nyss avslutat ett sammanträde och imron ska jag till Malmö hela dagen. Phu!

Min hemma man har lagat mat två kvällar i rad och utfodrat mig när jag har kommit hem framåt sju-åtta. Idag bör det med andra ord vara min tur, så blir det thai!

... och nu ringde M och bestämde träff med mig om fem minuter på restaurangen, bäst jag går!

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Det är helt enkelt så det är att vara mitt uppe i karriären! själv har jag haft ännu en oprodukiv dag... Nåväl, en vacker dag blir jag också vuxen med en examen! Men, just nu känns det som att det eventuellt dröjer.

2009-04-22 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0