ons em

Det var värst så tyst det var här på bloggen idag, vad gör ni ?

Jag har varit hos naprapaten och blivit knakad, det knakade så väldigt mycket i både ryggraden och nacken när hon tryckte till, skönt, känns som det gör nytta då!

Annars händer det inte så mycket här. Jag och Ebba planerar eventuellt utgång i Göteborg på lördag. (Det gör vi väl fortfarande Ebba?) Det är i sanning på tiden! Och den här gången ska jag komma ihåg alkoholen! Förra gången glömde jag den hemma, så vi fick förfesta på vad Ebbas hus hade att erbjuda. Vilket iofs inte var så tokigt om jag minns rätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vad det låter roligt, måste hitta något tillfälle att gå ut allihop snart, jag är så hemskt gåutsugen efter den lyckade kvällen i lördags.



det kommer förhoppningsvis ett inlägg med goda nyheter runt halv tio ikväll..

2009-04-15 @ 18:45:44
Postat av: Anonym

was?????

2009-04-15 @ 19:07:06
Postat av: Ebba Bothén

Klart det är utgång i helgen! Jag försökte ringa dig igår för att höra om jag skall boka gästrummet till dig. Skall jag det?

2009-04-15 @ 23:00:09
Postat av: Lisa

ja tack Ebba!

2009-04-16 @ 08:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0