nya tider

tiderna förändras..jag kommer ihåg en tid när jag och åsa förde oväsen och partajade på lappis så att polisen kom, nu är vi på andra sidan staketet, i alla fall åsa som är hemskt förgrymmad över grannarnas ljudnivå, det är faktiskt riktigt underhållande :) (förlåt fränden!)

idag hade vi tänkt att åka på cykeltur i hagaparken, tyvärr fungerade inte åsas kort så det hela slutade med kalla pannkakor och kaffe på borggården på kth. Som det kan gå. Numera är vi dock knallbruna båda två.

Kan för övrigt meddela att peter singer var rätt cool, jag kunde inte riktigt sluta stirra, men arrangemanget i sin helhet lämnade en del övrigt att önska, till exempel skulle man ju kunna tycka att det borde ha hållits på engelska.

Kommentarer
Postat av: åsa

vill poängtera att det inte var ljudnivån isig som var det störande utan hur alltifrån musik som kräver lite större vördnad (typ nirvana) till musik som inte borde spelas alls (charlotte perelli) massakerades av deras allsång och taktfasta stampande.

2009-04-05 @ 12:25:47
Postat av: Ebba Bothén

Åsa, Åsa du är då för rolig!



JAg är utskriven från vårdhem Håkan idag. Det innebär att jag är utlämnad åt mig själv!! Men det skall nog gå bra får vi hoppas.



Lisa, du har varit så tyst det sista? Vad gör du egentligen? Jag saknar din trevliga inlägg.

2009-04-05 @ 15:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0