Nu är det inte långt tid kvar

Till bröllopet menar jag, alldeles tokigt att ni kommer att vara man och fru om mindre än en månad! Så hemskt roligt! Jag har precis bokat mina tågbiljetter till Humla, och oj oj, nu är det SNART.


Favoritbild på Lisa, snart Fru!! Så här glad kommer du med all säkerhet att vara framåt nattkröken på lördagkväll den 23:e, och Magnus med för den delen!


I övrigt har vi suberpt valborgsväder i Stockholm, jag har varit på sub och hämtat en bok, cyklat tillbaka till grupprum på q där jag och åsa hängt ett tag, nu är åsa ute och cyklar medan jag jobbar, efter lunch ska vi cykla till långholmen och plugga (i alla fall jag) på en filt och vid fyra kommer sara, alex & co (vet inte riktigt vilka men blir nog ganska många, lite nervös) för tvättäkta dricka-i-en-park-valborgsfirande, roligt!

Måste dock hem i någorlunda tid så tror att vi avviker när de andra beger sig vidare för mer sofistikerat (?) festande på någon klubb, måste vara pigg för ordentligt pluggande imorgon och för hela helgen för den delen, ska dock bli jättefint väder så måste lägga upp någon slags plan som tillåter både vistelse i solen och pluggande, funderar på att vända på dygnet och sitta inne och plugga nattetid och sova i solen på dagarna, vad tror ni om det?

Trevlig valborg önskar å&s!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hmm... jag ser ju helt galen ut!

2009-04-30 @ 12:43:35
Postat av: Lisa

tsssss jag tror inte på ett ord ni säger!

2009-04-30 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0