läggdags


Knappt ett dygn sedan, uteservering som vi hittade till alldeles för sent, de höll precis på att stänga och vi fick inte ens köpa något att dricka.

torsdag kväll och läggdags. Jobbdag på kth, paus på eftermiddagen för lite utomhusvistelse i det fina vädret (som verkar ha följt med oss tillbaka) samt en snabb om än väldigt kort springtur i skogen. Kvällen har tillbringats framför datorn med jobb (jag) och i tvättstugan (åsa). En ganska så produktiv dag med andra ord! Planen imorgon är ännu mera jobb, måste måste plugga men måste måste ta igen liiiite mera jobb först.


Jag ordnar något att sitta på i hyde park. (Som utlovat, kort kommer lite i taget.)

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Jag måste bara säga till er alla vad ni är bra vänner! Det måste vara mina vårkänslor som får mig till detta känsloladdade tillstånd! Puss till er alla

2009-04-25 @ 09:49:26
Postat av: lisa

Du är söt du Ebba!!



Jag har skickat iväg M på svensexa i ottan, hoppas de är snälla mot honom!



2009-04-25 @ 12:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0