hälsningar från london



nu är vi på costa en snabbis för att uppdatera er därhemma om vår status; kom fram till hostelet vid tre svensk tid igår efter en nattlig promenad genom londons affärskvarter. Det är superhärligt här, 20 grader och strålande sol precis som utlovat, vi har bland annat haft picknick i hyde park (och på skavsta!) och blivit knallbruna.


Åsa på väg hem från hyde park med fynd från primark i famnen.

På morgonen idag hade jag möte med min handledare på british library, det gick bra, en sådan lättnad! Inte så att allt går smärtfritt men han ställde inget ultimatum angåendeflytt, tog inte ens upp ämnet. Till slut mumlade jag en fråga om han var ok med att jag jobbade på från sverige och då svarade han att han inte hade så mycket val, han kunde inte tvinga mig att stanna här. Det trodde jag att han kunde.

Slut på ett något stressat inlägg eftersom åsa sitter mittemot och väntar på sin tur!

Kommentarer
Postat av: lisa

vad härligt det ser ut! Och så väldigt skönt att din coola handledare var just cool!

2009-04-21 @ 21:20:34
Postat av: Ebba Bothén

Ni ser sannerligen knallbruna ut!

2009-04-21 @ 21:23:15
Postat av: Ebba Bothén

Ni ser sannerligen kanllbruna ut!

2009-04-21 @ 21:24:03
Postat av: Ebba Bothén

Ni ser sannerligen knallbruna ut...!

2009-04-21 @ 21:25:01
Postat av: Ebba Bothén

Ni ser sannerligen knallbruna ut!

2009-04-21 @ 21:27:57
Postat av: Ebba Bothén

Usch vad det är konstigt med mina inlägg ofta! den tar inte emot dem utan jag skall verifiera ett annat ord, sen händer inget, sen händer inget sen händer allt! Som synes.

2009-04-21 @ 21:29:00
Postat av: s & å

vi blir blir glada över många kommentarer, nu till tesco för att köpa lite alkohol!

2009-04-21 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0