gääääsp!

kom inte till skolan förrän nu (kvart över nio), väldigt sömniga imorse både jag och åsa, kan bero på att vi förvillades att tro att det var fredag redan igår, var nämligen ute och åt med andreas, gustav, hannes, kai, tomas, marcus och hannes okända (i alla fall för oss) date, hemskt trevligt, efter maten våldgästade vi stackars andreas och drack upp hans whisky, eller nåja, alla utom jag och gustav drack upp hans whisky tror jag, vi drack någon slags lakritslikör, hm. Sedan tvingade dessvärre jag och åsa de andra forumborna att gå hem, vilket slutade med en mycket butter kai.

Idag ska jag plugga på förmiddagen, sedan ska jag gå på ett seminarium och lyssna på peter singer, känner ni till honom?

Därefter ska jag och åsa springa backintervaller, så hoppas att vädret håller i sig.

Ebba, hur mår du idag?

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Idag känner jag mig lite bättre. Inte så mycket feber längre och kan prata lite grann. Fördelen med att vara dålig är att man får läsa roliga skönlitterära böcker istället för tung facklitteratur. Bra tycker jag!



Jag känner till peter Singer. När jag läste etik så pratade vi om honomm, plus att Håkan och jag nämnde honom igår. Dock så kommer jag inte ihåg så väldigt mycket om/ av honom.



Låter som att ni hade en trevlig kväll igår!

2009-04-03 @ 10:42:25
Postat av: susanna

roligt att höra att det verkar gååt rätt håll, du ska se att du är tillbaka vid facklitteraturen innan du hinner blinka, så passa på att njut!



jo, singer är professor i bioetik, jag har inte läst något av honom som jag kommer ihåg men tänkte att det kunde vara kul att gåå och lyssna på honom, en sådan kändis ser man ju inte var dag =)

2009-04-03 @ 10:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0