fredag kväll

Så har den här veckan också gått, inte klokt vad tiden går! Skönt att det är helg iallafall, jag hoppas att det vackra vårvädret kommer tillbaks snarast för jag har planerat en helg i solen!



Ebba du tappra människa, hur går det för dig med din hals? Så väldigt skönt för dig att det är över iallafall, hoppas du återhämtar dig på ett litet kick nu!

Äntligen äntligen har jag kunnat börja träna igen, var ute och sprang en sväng efter mitt Malmö-besök igår, igår var det ju, tillskillnad från idag, faktist vår. I Malmö var det helt galet varmt, folk satt i t-shirts på uteserveringarna och drack, mestadels öl, vad jag kunde se, men säkert en del vin och... kaffe också. Springandet lämande en del i övrigt att önska, typ starkare muskler och bättre kondition, men annars var det härligt. Jag längtar dock efter min beat MP3 spelare (jag vet inte vad det där BEAT ska vara bra för... men det låter ju lite tufft, och den ska tydligen funka bra att springa med)


Lisa med sin nya MP3 spelare

Nu är det tre dagar kvar på vår OSA-tid, och det är fortfarande 38 stycken som inte har svarat. Men de har ju förvisso 3 dagar på sig. Jag tvivlar dock på att det kommer dimpa ner 38 svar nästa vecka, men man vet ju aldrig. Åsa, Susanna och Ebba, ni är inte medräknade i de 38, vi vet ju att ni kommer!  Det kanske är vettigt att vänta sisådär en vecka efter sista datum, sedan får vi nog börja ringa runt, det kan ju vara så att någons inbjudan kommit bort i postgången, till exempel.

Ha en jätte bra fredagkväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Hej!



Jag blir sakta men säkert bättre. Det som är värst är den fruktansvärda lukt och smak såren ger ifrån sig. Jag tror att det är orsaken till mitt konstanta illamående. Som tur är skall det gå över inom en vecka, säger läkarna iaf. Just nu för att stå ut borstar jag tänderna var tredje timma, dvs ungefär i mina sovintervaller. Stackars min emalj!



Vad skönt det lät med Malmö! Vi kanske borde ta en tjejsemester dit någon gång.



Igår fick jag ett minst sagt konstigt samtal (vilket inte underlättades av att jag har begränsad talförmåga). En man ringde och sade att han har papper som tillhör mig, betyg och intyg och annat sånt. Han sade att dessa hittade han i SEPTEMBER ungefär vid Sandarna, dvs där vi bodde. Han hade tänkt ringa tidigare men inte gjort det plus att han sade sig ha så dåligt med pengar så att han inte kunde skicka dem. Han lät helt förvirrad och väldigt pratsjuk. Till slut lyckades jag övertala honom att lämna mina papper på Konsum vid Mariagatan. Skall bli intressant att se om de finns där. Hur som helst så undrar jag hur han har fått tag på dessa papper, vad det är för några osv. Helskumt... Kändes som att han ville träffa mig personligen för överlämning, vilket inte kändes som någon god idé.



Var föreläsningen med Peter Singr bra och lärorik?

2009-04-04 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0