formuleringshjälp

jag har alldles kört fast, håller på att göra en karta på en väg som visar vad som ska vara gemensamt ansvar.

Jag vill på något sätt beskriva att jag inte har gjort några inmätningar, kartan är bara en... anvisning? (behöver ett bättre ord!) på mötesplatsernas läge. Dvs, jag har gjort en liten utbuktning där mötesplatserna ska vara, men de behöver i själva verket inte alls ha den storleken och formen... jag vill bara visa att de skall vara på den platsen...

Hur kan jag med några få rader beskriva det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

schematisk slog det mig nu att det kanske heter, eller?

2009-04-30 @ 16:18:17
Postat av: Magnus

Skiss?

2009-04-30 @ 16:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0