dymmelonsdag...

heter det i dag, och inte askonsdag som jag försökte lura i M häromdagen. Men det finns ju en askonsdag också.
 
Väldigt trevligt initiativ Ebba, att åka ut i skärgården alltså. Jag tänkte först att det var i tidigaste laget, men med tanke på stundande bröllop kan det nog vara bra att inte åka någon helg senare. Ska vi göra efterrätten i år?


Brännö

Idag går för övrigt OSA-tiden ut, vi har fått in ganska bra med svar på senaste, men det är fortfarande 26 stycken som inte svarat. Tur att jag har så väldigt snälla tärnor!

Magnus har fått göra en blixtutryckning till Frankfurt, Maja på hans jobb som skulle åkt har blivit sjuk, så han fick veta igår kväll att han skulle åka från Landvetter vid sjutiden på morgonen idag, det är ett väldigt resande på honom!

Kommentarer
Postat av: Ebba Bothén

Ombyte förnöjer som vi alla vet, så det passar utmärkt att ni gör efterrätt och jag fixar något ätbart utan socker. GI- vänligt?

2009-04-08 @ 09:49:45
Postat av: Lisa

ja, gärna mörka kolhydrater, även om det slinker ner en och annan ljus kolhydrat nu för tiden oxå.

2009-04-08 @ 09:53:03
Postat av: susanna

wii wii, vad trevligt det låter! brännö är så fint, håll utkik efter mina kusiner som bor där.

2009-04-08 @ 10:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0